Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

ג'ודו פיטר פלצ'יק / ענק: פיטר פלצ'יק זכה במדליית הזהב בהאג

ג'ודו פיטר פלצ'יק / ענק: פיטר פלצ'יק זכה במדליית הזהב בהאג. הנבחרת מסיימת את התחרות עם 5 מדליות כאשר ביום שישי גילי כהן השיגה את הזהב (עד 52 קג), ברוך שמאילוב את הארד (עד 66 קג) ובשבת שגיא מוקי קטף. פיטר פלצ'יק | דני מרון. גראנד סלאם תל אביב בג'ודו מגיע ליומו השלישי והאחרון. כאשר היה בן תשעה חודשים, עלה עם אמו לישראל, והתגורר בראשון לציון. הישראלי, אלוף אירופה, ניצח בחצי הגמר את אוניס סנבלידזה הגיאורגי והעפיל לגמר שייערך הערב.

מדליסט הארד מאולימפיאדת ריו 2016 הפסיד כבר בתחילת התחרות ליריב אוזבקי. תודה לאיגוד הג׳ודו, למשתתפים ולכל מי שלקח חלק באירוע שכזה״. אחרי שניצח יריבים מרוסיה, בלארוס וקנדה בשלבים המוקדמים וגם את ההולנדי מיכאל קורל בחצי הגמר, פלצ'יק פגש את וארלם ליפארטליאני, בעבר פעמיים אלוף אירופה ומדליסט הכסף מריו 2016, ונכנס איתו לניקוד זהב. אני כועס על עצמי ולא מאשים אף אחד, אמר פלצ'יק בדמעות מיד אחרי ההפסד. אחרי ששגיא מוקי (עד 81 קג) זכה במדלייה אתמול, היה זה פיטר פלצ'יק (עד 100 קג) שהגיע היום (ראשון) למקום השלישי, לאחר שגבר בקרב על המדליה על מרטין פאצק השוודי.

חליפת גודו באר שבע - Laptopg
חליפת גודו באר שבע - Laptopg from img.wcdn.co.il
הישראלי, אלוף אירופה, ניצח בחצי הגמר את אוניס סנבלידזה הגיאורגי והעפיל לגמר שייערך הערב. בזמן לימודיו בהוגוורטס ג'סטין היה חבר בצבא דמבלדור , והיה קרוב לחבריו לבית הפלפאף חנה אבוט וארני מקמילן. פיטר פלצ'יק עלה לחצי הגמר, אבל נשאר ללא מדליה. פיטר פלצ'יק (עד 100 קג) נראה מצוין ועלה לגמר. Stadium, arena & sports venue. הג'ודוקא הישראלי הפסיד היום (א') בקרב על הארד בטורניר המאסטרס בגוואנגז'ו שבסין, אחת התחרויות היוקרתיות והחשובות בה משתתפים 16 הטובים ביותר בכל קטגוריית משקל. אחרי שניצח יריבים מרוסיה, בלארוס וקנדה בשלבים המוקדמים וגם את ההולנדי מיכאל קורל בחצי הגמר, פלצ'יק פגש את וארלם ליפארטליאני, בעבר פעמיים אלוף אירופה ומדליסט הכסף מריו 2016, ונכנס איתו לניקוד זהב. להמשך קריאת הכתבה לחץ כאן.

גראנד סלאם תל אביב בג'ודו מגיע ליומו השלישי והאחרון.

אני כועס על עצמי ולא מאשים אף אחד, אמר פלצ'יק בדמעות מיד אחרי ההפסד. פיטר פלצ'יק עם זהב בגרנד סלאם פריס, טדי רינר הפסיד לראשונה מאז 2010. פלצ'יק שספג ווזארי בגולדן סקור התראיין עם דמעות בעיניים אחרי הקרב: תודה לאיגוד הג׳ודו, למשתתפים ולכל מי שלקח חלק באירוע שכזה״. בחצי הגמר הוא פגש את אוניס סנבלידזה הגיאורגי העקשן, אך סיים את הקרב בסטייל עם. אני מאושר ושמח שהצלחתי שוב לעלות על הפודיום, להביא מדליית זהב, להשמיע את ההמנון ולהניף את הדגל. פלצ'יק יפגוש יריב מאיחוד האמירויות. אחרי יומיים מוצלחים למדי עבור ישראל בגראנד סלאם תל אביב, שכללו שלו. אחרי ששגיא מוקי (עד 81 קג) זכה במדלייה אתמול, היה זה פיטר פלצ'יק (עד 100 קג) שהגיע היום (ראשון) למקום השלישי, לאחר שגבר בקרב על המדליה על מרטין פאצק השוודי. פלצ'יק, המתחרה בקטגוריית משקל עד 100 קג, פתח את התחרות עם ניצחון באיפון על הרוסי קיריל דניסוב, סגן אלוף. פיטר פלצ'יק | דני מרון. בסיבוב השלישי נגרר הישראלי לניקוד זהב על ידי ג'וליאנו לופורקיו והכריע עם ווזארי לאחר שספג שני עונשים שכמעט וגרמו להדחתו המאכזבת. פיטר פלצ'יק ברבע גמר אליפות אירופה לג'וניור 2011.

פלצ'יק, המתחרה בקטגוריית משקל עד 100 קג, פתח את התחרות עם ניצחון באיפון על הרוסי קיריל דניסוב, סגן אלוף. מדליית כסף הוענקה הערב (מוצש) לג'ודוקא פיטר פלצ'יק בגרנד סלאם תא. פיטר פלצ'יק | דני מרון. בסיבוב השלישי הוא כבר עבר יריב מאיחוד האמירויות וברבע הגבר ניצח את תומאס בריסנו הצ'יליאני עם וואזרי 10 שניות לסיום הזמן. הישראלי, אלוף אירופה, ניצח בחצי הגמר את אוניס סנבלידזה הגיאורגי והעפיל לגמר שייערך הערב.

אלוף אירופה בג'ודו פיטר פלצ'יק יחמם לכם את סוף השבוע | mako גאווה
אלוף אירופה בג'ודו פיטר פלצ'יק יחמם לכם את סוף השבוע | mako גאווה from img.mako.co.il
שרת התרבות והספורט, מירי רגב, שבכתה אמש בעת השמעת 'התקוה' באבו דאבי' אמרה: פלצ'יק שספג ווזארי בגולדן סקור התראיין עם דמעות בעיניים אחרי הקרב: בעל תעודת מאמן מוסמך בענף הג'ודו. פלצ'יק יפגוש יריב מאיחוד האמירויות. נבחרת הג'ודו תקטוף מדליה נוספת בגראנד פרי האג, לאחר שהג'ודאי הישראלי (עד 100 קג) ניצח את קורל ההולנדי ועלה למעמד היוקרתי מול סבירד הבלארוסי. אני כועס על עצמי ולא מאשים אף אחד, אמר פלצ'יק בדמעות מיד אחרי ההפסד. הישראלי עלה פצוע עם חבישה והפסיד ליבגניס בורודאבקו הלטבי בשניות הסיום של הקרב ולא יגיע לפודיום. אין צורך במסיכה ואין צורך לצאת מהבית.

אני כועס על עצמי ולא מאשים אף אחד, אמר פלצ'יק בדמעות מיד אחרי ההפסד.

אלוף אירופה התחיל את התחרות היישר בסיבוב השני, שם גבר על יריב מאוסטריה. נבחרת הג'ודו תקטוף מדליה נוספת בגראנד פרי האג, לאחר שהג'ודאי הישראלי (עד 100 קג) ניצח את קורל ההולנדי ועלה למעמד היוקרתי מול סבירד הבלארוסי. פיטר מתאמן כבר תקופה ארוכה, והתחרה כחלק מהמשלחת הישראלית בקטגוריה של עד 100 קג, בתחרות גראנד פרי שהתקיימה במקסיקו. יובל כליפה ברבע גמר אסטוניה 2011. אני יודע כמה מסוכן אני יכול להיות ולא הייתי מספיק יוזם. Stadium, arena & sports venue. בזמן לימודיו בהוגוורטס ג'סטין היה חבר בצבא דמבלדור , והיה קרוב לחבריו לבית הפלפאף חנה אבוט וארני מקמילן. בחצי הגמר הוא פגש את אוניס סנבלידזה הגיאורגי העקשן, אך סיים את הקרב בסטייל עם. מדליסט הארד מאולימפיאדת ריו 2016, אורי ששון (מעל 100 קג) הודח במפתיע כבר בקרב הראשון שלו, אחרי שהפסיד בווזארי לאלישר יוסופוב הקזחי. פיטר פלצ'יק הבטיח היום (שבת) מדליה רביעית לישראל בגרנד סלאם תל אביב בג'ודו. בסיבוב השלישי נגרר הישראלי לניקוד זהב על ידי ג'וליאנו לופורקיו והכריע עם ווזארי לאחר שספג שני עונשים שכמעט וגרמו להדחתו המאכזבת. מדליית כסף הוענקה הערב (מוצש) לג'ודוקא פיטר פלצ'יק בגרנד סלאם תא. פלצ'יק, המתחרה בקטגוריית משקל עד 100 קג, פתח את התחרות עם ניצחון באיפון על הרוסי קיריל דניסוב, סגן אלוף.

בזמן לימודיו בהוגוורטס ג'סטין היה חבר בצבא דמבלדור , והיה קרוב לחבריו לבית הפלפאף חנה אבוט וארני מקמילן. נבחרת הג'ודו תקטוף מדליה נוספת בגראנד פרי האג, לאחר שהג'ודאי הישראלי (עד 100 קג) ניצח את קורל ההולנדי ועלה למעמד היוקרתי מול סבירד הבלארוסי. תודה לאיגוד הג׳ודו, למשתתפים ולכל מי שלקח חלק באירוע שכזה״. מדליסט הארד מאליפות אירופה בתל אביב פתח את היום עם שני איפונים מהירים בקרבות הראשונים ועלה לרבע הגמר. אני שמח שהצלחנו, למרות כל הקשיים הנובעים ממגיפת הקורונה, להוכיח עד כמה הספורט חשוב ולסיים כאן תחרות נהדרת ובטוחה.

פיטר פלצ'יק זכה במדליית ארד, אכזבה לאורי ששון באליפות אירופה - וואלה! ספורט
פיטר פלצ'יק זכה במדליית ארד, אכזבה לאורי ששון באליפות אירופה - וואלה! ספורט from img.wcdn.co.il
לראשונה אליפות האירופה בג'ודו בישראל!!! פיטר פלצ'יק עם זהב בגרנד סלאם פריס, טדי רינר הפסיד לראשונה מאז 2010. אישור ודוחות קופג גמל >>. מדליסט הארד מאולימפיאדת ריו 2016 הפסיד כבר בתחילת התחרות ליריב אוזבקי. פלצ'יק יפגוש יריב מאיחוד האמירויות. המסע ההיסטורי של נבחרת הג'ודו באבו דאבי מסתיימת בצורה הכי מתוקה שיש עם הזכייה של פיטר. אחרי שניצח יריבים מרוסיה, בלארוס וקנדה בשלבים המוקדמים וגם את ההולנדי מיכאל קורל בחצי הגמר, פלצ'יק פגש את וארלם ליפארטליאני, בעבר פעמיים אלוף אירופה ומדליסט הכסף מריו 2016, ונכנס איתו לניקוד זהב. אלוף אירופה התחיל את התחרות היישר בסיבוב השני, שם גבר על יריב מאוסטריה.

בסיבוב השלישי הוא כבר עבר יריב מאיחוד האמירויות וברבע הגבר ניצח את תומאס בריסנו הצ'יליאני עם וואזרי 10 שניות לסיום הזמן.

נבחרת הג'ודו תקטוף מדליה נוספת בגראנד פרי האג, לאחר שהג'ודאי הישראלי (עד 100 קג) ניצח את קורל ההולנדי ועלה למעמד היוקרתי מול סבירד הבלארוסי. לראשונה אליפות האירופה בג'ודו בישראל!!! אין צורך במסיכה ואין צורך לצאת מהבית. מדליסט הארד מאליפות אירופה בתל אביב פתח את היום עם שני איפונים מהירים בקרבות הראשונים ועלה לרבע הגמר. מדליסט הארד מאולימפיאדת ריו 2016, אורי ששון (מעל 100 קג) הודח במפתיע כבר בקרב הראשון שלו, אחרי שהפסיד בווזארי לאלישר יוסופוב הקזחי. גראנד סלאם תל אביב בג'ודו מגיע ליומו השלישי והאחרון. אחרי יומיים מוצלחים למדי עבור ישראל בגראנד סלאם תל אביב, שכללו שלו. פיטר פלצ'יק | דני מרון. פרק הראשון של קיפוד מתארחים אצל פיטר פלצ'יק. יום סיום נהדר לנבחרת הג'ודו הישראלית בגרנד סלאם יקטרינבורג הסתיים עם מדליית כסף לאורי ששון במשקל (מעל 100 קג) ומדליית ארד לפיטר פלצ'יק (עד 100 קג). פיטר פלצ'יק (עד 100 קג) נראה מצוין ועלה לגמר. אישור ודוחות קופג גמל >>. להמשך קריאת הכתבה לחץ כאן.

פיטר פלצ'יק נולד בשנת 1992 בעיר יאלטה שבחצי האי קרים פיטר פלצ'יק. אלוף אירופה התחיל את התחרות היישר בסיבוב השני, שם גבר על יריב מאוסטריה.

Post a Comment for "ג'ודו פיטר פלצ'יק / ענק: פיטר פלצ'יק זכה במדליית הזהב בהאג"